Thursday 3 April 2014

teruja!!!

Selepas tangis ilham pun mengintai
Melontar kata buat aku terfikir
Selepas hujan hari nampak berseri
Menggilap cermin hidup buat aku sedar

Harus bangkit semula
Sampai hatimu memandangku teruja
Baru kau tahu tinggi langit
Dicabar cinta.. teruja..

Ooopppsss macam biasa baca je ayat kat atas ni..
Nie sajak yang cikgu ajar masa kat sekolah dulu ke.. takpun masa kat universiti..
Haha berangan je ko nuna..

Chop2x sebelum apa2 biar aku kenalkan diri..
Nama timangan aku dalam blog nie korang boleh gelarkan datin Nuna..
Haha berangan nak jadi datin..
Lain kali lah aku cerita camna aku dapat gelaran tu..
1st entry we must make it short and simple kan..
Kalau tak orang pun malas nak baca..
Ok firstly (haha baru intro) kenapa aku letak tajuk teruja... kerana aku teruja sekian lama aku tak menulis.. nie aku dah mula berjinak2 dengan blog..
Ye lah dulu menulis untuk paper.. nie menulis blog luahan hati sendiri lah nampak gayanya..
Over kau datin..
Ok sesuai dengan tajuk blog aku.. secara automatik aku teringat lagu ella yang ada word teruja.. apa lagi aku menggunakan encik google nak cari lirik lagu tu..
Dan.... tara...
Nie lah hasil pertama blog aku...
Harapan aku... aku dapat kekalkan minat baru aku nie..
Ok semua... chow sin chi...

Datin nuna

No comments:

Post a Comment