Friday 4 April 2014

Choco dan Chici

Apa Choco dan Chici nie? Jenama baru untuk oat ke? Haha tidak ye kawan2.. Choco dan Chici ni ialah dua ekor kucing comel yang saya bela.. Ok Choco usia dia setahun dua bulan (kalau tak salah kira lah) sebab saya beli dia masa bulan mei tahun lepas, nyonya tu kata umur Choco time tu tiga bulan.. Meh layan gambar Choco yang asyik nak cari betina je.. Dasar kasanova.. dah dua kali mating pun masih tak puas lagi.. Comel kan??? Haha takyah tipu memang ramai yang cakap comey pun.. Baka dia tak sure sebab nyonya tu pun tak tahu persian tu apa.. Yanh pasti Choco bukan pure persian.. tapi tengok kat internet ada yang cakap jenis CHoco ni semiflat persian.. tak tahu lah.. Ok cukup cerita pasal Choco sebab kalau melalut nanti memang ber'entry'2x boleh buat cerita pasal dia ni.. Chici pulak kucing betina yang aku beli dari seorang akak kat queensbay.. Ooopppsss lupa nak cakap CHoco jantan ye... Chici nie betina.. Usia CHici tepat 1 april lepas dah lima bulan. Sebabnya akak yang jual tu cakap 1 feb lepas usia CHici tiga bulan masa aku ambil kat dia tu.. itupun kalau aku tak mengalami short term memory lost lah kan.. Ok meh layan gambar CHici plak yang sangat sangat sangat sangat hyper.. Nie pula gambar dua beradik lain emak lain bapak nie.. jom layannn Ok cukuplah untuk hari nie.. daa P/s jangan risau next2x entry confirm punya muka dua ekor nie akan mencapub

No comments:

Post a Comment